ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

احتمال توافق ۲ ساله لوپز با استقلال

  • کد خبر: ۱۶۹۳۷۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
  • ۱
احتمال توافق ۲ ساله لوپز با استقلال
اگر استقلال و لوپز به توافق برسند با این مربی اسپانیایی قرارداد ۲ ساله منعقد خواهد شد.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اظهارات لوپز، سرمربی اسپانیایی مد نظر باشگاه استقلال در نشست خبری که امروز برای او ترتیب داده شده بود نشان می‌دهد که مذاکرات اولیه با این مربی درباره همکاری با باشگاه استقلال به انجام رسیده و حضور او برای دیدار با مدیران استقلال بیشتر به جهت آشنایی بیشتر بوده است.  

شاید تصور می‌شد که در دیدار امروز لوپز با مدیران باشگاه استقلال صحبت‌هایی درباره همکاری با این باشگاه مطرح نشود، اما اظهارات لوپز در نشست خبری نشان داد مذاکرات بیشتر از آنچه تصور می‌شود جدی پیش رفته و دو طرف به توافقاتی هم دست یافته‌اند.

لوپز در صحبت‌های خود طوری حرف زد که انگار خود را سرمربی آینده این باشگاه می‌داند و حتی بعد از خروج او از باشگاه استقلال خبر‌هایی درباره عقد قرارداد دو ساله باشگاه استقلال با این مربی نیز شنیده است.

این خبر‌های در میان خبر‌هایی که درباره توافق با نکونام منتشر شده، جالب توجه است و باید دید باشگاه استقلال درنهایت چه تصمیمی درباره نیمکت خود خواهد گرفت و آیا لوپز به اولین مربی اسپانیایی تاریخ باشگاه استقلال تبدیل خواهد شد یا خیر؟!

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاامام رضا ع مدد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
وزیری که از ترس سیلی یک هوادار دو تا جام تقدیمشان کند به الله قسم پشیزی نمی ارزدباید مربی خارجی استخدام کنید تا هم با رقبا بجنگید و هم ناداوران بی وجدان با نکونام هوووووووو می شوید
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->